Dele erfaringer i arbeid med autisme-elever.
Rektor på Råholt ungdomsskole har utfordret meg til å dra i gang arbeidet med å opplyse, informere, dele erfaringer og i fellesskap utvikle hverandre.
Hvordan gjøre hverandre trygge og kloke?
søndag 14. oktober 2007
Abonner på:
Legg inn kommentarer (Atom)
Presentasjonsmappe AVIK 6300
Da er PresentasjonsMappa så klar som jeg pr dd evner å få den, til tross for at jeg hele tiden vil se ting som burde vært sagt og gjort på en annen måte.
Etter-på-klokskap er den beste problemløser'n.
Etter-på-klokskap er den beste problemløser'n.
1. obligatoriske oppgave - REFLEKSJONSNOTAT AVIK 6300
Da har timen kommet for å levere det første REFLEKSJONSNOTATET innen emne AVIK 6300 - Nettstøttet læring.
Bloggen min er en form for dokumentasjon på min innsats, læring og feiling.
Tilbakemeldingen på besvarelsen.
Bloggen min er en form for dokumentasjon på min innsats, læring og feiling.
Tilbakemeldingen på besvarelsen.
6 kommentarer:
Thor-Arne bekreftet mine antagelser; 1.utkastet av problemstillingen var diffus.
Dette høres fornuftig ut. Å dele erfaringer kan være støttende i et veldig krevende og utfordrende arbeid.
Jeg syns du burde få med deg hvem du vil dele erfaringer med. Det blir liksom hengende litt i løse lufta...
Fornuftig å dele erfaringer, men med hvem? andre lærere, foresatte, ledelsen?
Jeg har ikke tenk å begrense "til hvem".
Dette er kunnskapsdeling for alle - som vil være nyttig for alle - tenker jeg.
Synes du er i en heldig situasjon som kan være med å utvikle oss på et område som er svært aktuelt, men likevel for lite fokus rundt...
Tror det er viktig at din tankegang er at du skal forske sammen med dine kollegaer, ikke for oss. Dette er jeg spent på.
Mats
Legg inn en kommentar