Problemstilling med fokus på Autismespekterforstyrrelser

Hvordan etablere et kunnskapsnettverk om Autismespekterforstyrrelser?

Visjonen er å gjøre hverandre trygge og kloke gjennom kunnskap. Ved å dele erfaringer i arbeid med autisme-elever.

Rektor på Råholt ungdomsskole har utfordret meg til å dra i gang arbeidet med å opplyse, informere, dele erfaringer og i fellesskap utvikle hverandre.

(Forrige utkast)

mandag 15. oktober 2007

Krav til første oppgave, ihht info om obligatoriske oppgaver, ITL

Den første gruppeoppgaven (frist 17.10.07 23:59) skal dokumentere gruppens kritiske analyse og drøfting av problemstillingen og gjennomføringsplanen (fyldig) for din individuelle oppgave. I tillegg skal du skrive et refleksjonsnotat på inntil 1 000 ord hvor du vurderer det individuelle arbeidet ditt og den kritiske drøftingen til gruppen. Du skal også gjøre rede for de endringene som du velger å gjøre i din individuelle oppgave som følge av gruppearbeidet, og dine egne refleksjoner i refleksjonsnotatet

2 kommentarer:

Mette Raaholt sa...

Tenker du å legge refleksjonsnotatet på ITL?

Franciska sa...

Jeg forsto det slik at hvis vi har flere reflekterende innlegg på bloggen så kan dette være hele refleksjonsnotatet.
Noen andre som har forstått det slik?

Presentasjonsmappe AVIK 6300

Da er PresentasjonsMappa så klar som jeg pr dd evner å få den, til tross for at jeg hele tiden vil se ting som burde vært sagt og gjort på en annen måte.
Etter-på-klokskap er den beste problemløser'n.

1. obligatoriske oppgave - REFLEKSJONSNOTAT AVIK 6300

Da har timen kommet for å levere det første REFLEKSJONSNOTATET innen emne AVIK 6300 - Nettstøttet læring.

Bloggen min er en form for dokumentasjon på min innsats, læring og feiling.

Tilbakemeldingen på besvarelsen.