Vi oppfordres i dette studiet til å bli flinke til å gi hverandre kristiske tilbakemeldinger slik at kommentarer og dialoger skal få litt tyngde og mening.
Hvorfor ikke kalle dette for konstruktive framovermeldinger?
søndag 21. oktober 2007
Abonner på:
Legg inn kommentarer (Atom)
Presentasjonsmappe AVIK 6300
Da er PresentasjonsMappa så klar som jeg pr dd evner å få den, til tross for at jeg hele tiden vil se ting som burde vært sagt og gjort på en annen måte.
Etter-på-klokskap er den beste problemløser'n.
Etter-på-klokskap er den beste problemløser'n.
1. obligatoriske oppgave - REFLEKSJONSNOTAT AVIK 6300
Da har timen kommet for å levere det første REFLEKSJONSNOTATET innen emne AVIK 6300 - Nettstøttet læring.
Bloggen min er en form for dokumentasjon på min innsats, læring og feiling.
Tilbakemeldingen på besvarelsen.
Bloggen min er en form for dokumentasjon på min innsats, læring og feiling.
Tilbakemeldingen på besvarelsen.
2 kommentarer:
Eller hva med reflekterende tilbakemeldinger? Dette handler jo egentlig om at man skal bli flinkere til å reflektere og drøfte på en konstruktiv måte, som gir mål og mening i forhold til framdrifta :)
Kjært barn har mange navn. Men det viktigste er at eleven/studenten får en følelse av at dette kan gjøres bedre, og at vi da sier noe om hva som det bør jobbes med fremover uten at vi slakter hverandre på det som er gjort, men heller tenker kontruktivt på hele tida å bli bedre.
Legg inn en kommentar