Problemstilling med fokus på Autismespekterforstyrrelser

Hvordan etablere et kunnskapsnettverk om Autismespekterforstyrrelser?

Visjonen er å gjøre hverandre trygge og kloke gjennom kunnskap. Ved å dele erfaringer i arbeid med autisme-elever.

Rektor på Råholt ungdomsskole har utfordret meg til å dra i gang arbeidet med å opplyse, informere, dele erfaringer og i fellesskap utvikle hverandre.

(Forrige utkast)

søndag 21. oktober 2007

Begrepsutvikling: Kritiske tilbakemeldinger

Kritiske => min første assosiasjon til dette ordet er kritikk. Kritikk assosieres med negativ omtale.

Tilbakemelding => beskjed om/vurdering av noe som er gjort, => vi gjør opp status og blir ferdig.

Ergo er en kritisk tilbakemelding for meg en negativ affære om noe vi bør skrive sluttkapitellet for.

1 kommentar:

Thor-Arne Johansen sa...

Jeg ser poenget ditt, tror nok de allerfleste av oss har de samme assosiasjonene som deg

Presentasjonsmappe AVIK 6300

Da er PresentasjonsMappa så klar som jeg pr dd evner å få den, til tross for at jeg hele tiden vil se ting som burde vært sagt og gjort på en annen måte.
Etter-på-klokskap er den beste problemløser'n.

1. obligatoriske oppgave - REFLEKSJONSNOTAT AVIK 6300

Da har timen kommet for å levere det første REFLEKSJONSNOTATET innen emne AVIK 6300 - Nettstøttet læring.

Bloggen min er en form for dokumentasjon på min innsats, læring og feiling.

Tilbakemeldingen på besvarelsen.