Problemstilling med fokus på Autismespekterforstyrrelser

Hvordan etablere et kunnskapsnettverk om Autismespekterforstyrrelser?

Visjonen er å gjøre hverandre trygge og kloke gjennom kunnskap. Ved å dele erfaringer i arbeid med autisme-elever.

Rektor på Råholt ungdomsskole har utfordret meg til å dra i gang arbeidet med å opplyse, informere, dele erfaringer og i fellesskap utvikle hverandre.

(Forrige utkast)

søndag 14. oktober 2007

Utkast til Refleksjonsnotat 1 - AVIK 6300

Kan det være en ide å bygge opp Refleksjonsnotatet i bloggen ved å bruke en meny hvor menyordet er en tag til innholdet?
Feks:

- Innledning
- Refleksjoner rundt Begrepsutvikling
-Individuell oppgave
- Ståsted ihht mål i fagplan
- Samarbeide
- Oppsummering

4 kommentarer:

Mette Raaholt sa...

Dette er jeg litt spent på hvordan du tenker deg.

Franciska sa...

Denne må du nok utdype litt nærmere, jeg skjønteikke hva du mente...

Franciska sa...

Nå skjønte jeg det!
Ja, det kan være en ide å gjøre det slik, da setter du overskrift på Bloggene dine. Sammen med en slags innledning over disposisjonen ser dette kjempelurt ut!

Anonym sa...

Takk for interessant informasjon

Presentasjonsmappe AVIK 6300

Da er PresentasjonsMappa så klar som jeg pr dd evner å få den, til tross for at jeg hele tiden vil se ting som burde vært sagt og gjort på en annen måte.
Etter-på-klokskap er den beste problemløser'n.

1. obligatoriske oppgave - REFLEKSJONSNOTAT AVIK 6300

Da har timen kommet for å levere det første REFLEKSJONSNOTATET innen emne AVIK 6300 - Nettstøttet læring.

Bloggen min er en form for dokumentasjon på min innsats, læring og feiling.

Tilbakemeldingen på besvarelsen.