Problemstilling med fokus på Autismespekterforstyrrelser

Hvordan etablere et kunnskapsnettverk om Autismespekterforstyrrelser?

Visjonen er å gjøre hverandre trygge og kloke gjennom kunnskap. Ved å dele erfaringer i arbeid med autisme-elever.

Rektor på Råholt ungdomsskole har utfordret meg til å dra i gang arbeidet med å opplyse, informere, dele erfaringer og i fellesskap utvikle hverandre.

(Forrige utkast)

mandag 29. oktober 2007

Problemstilling til besvær!

Dette var neimen ikke enkelt, men takket være min gruppes innsats og vilje til å bidra har Thor-Arne gitt meg en ide til Problemstilling:

Hvordan legge til rette for opprettelsen av et kunnskapsnettverk, basert på Autismespekterforstyrrelser?

2 kommentarer:

Franciska sa...

Dette er et mye klarere avgrenset område. Det viktigste er at du føler at du kan svare på dette spørsmålet. Svare på en slik måte at du ikke jobber deg i hjel. Lykke til!!

Thor-Arne Johansen sa...

Flott at nettmøtene fører til konkrete ting vi kan gjøre oss nytte av.

Presentasjonsmappe AVIK 6300

Da er PresentasjonsMappa så klar som jeg pr dd evner å få den, til tross for at jeg hele tiden vil se ting som burde vært sagt og gjort på en annen måte.
Etter-på-klokskap er den beste problemløser'n.

1. obligatoriske oppgave - REFLEKSJONSNOTAT AVIK 6300

Da har timen kommet for å levere det første REFLEKSJONSNOTATET innen emne AVIK 6300 - Nettstøttet læring.

Bloggen min er en form for dokumentasjon på min innsats, læring og feiling.

Tilbakemeldingen på besvarelsen.