Problemstilling med fokus på Autismespekterforstyrrelser

Hvordan etablere et kunnskapsnettverk om Autismespekterforstyrrelser?

Visjonen er å gjøre hverandre trygge og kloke gjennom kunnskap. Ved å dele erfaringer i arbeid med autisme-elever.

Rektor på Råholt ungdomsskole har utfordret meg til å dra i gang arbeidet med å opplyse, informere, dele erfaringer og i fellesskap utvikle hverandre.

(Forrige utkast)

søndag 21. oktober 2007

Kritiske tilbakemeldinger

Vi oppfordres i dette studiet til å bli flinke til å gi hverandre kristiske tilbakemeldinger slik at kommentarer og dialoger skal få litt tyngde og mening.

Hvorfor ikke kalle dette for konstruktive framovermeldinger?

2 kommentarer:

Thor-Arne Johansen sa...

Eller hva med reflekterende tilbakemeldinger? Dette handler jo egentlig om at man skal bli flinkere til å reflektere og drøfte på en konstruktiv måte, som gir mål og mening i forhold til framdrifta :)

Mats sa...

Kjært barn har mange navn. Men det viktigste er at eleven/studenten får en følelse av at dette kan gjøres bedre, og at vi da sier noe om hva som det bør jobbes med fremover uten at vi slakter hverandre på det som er gjort, men heller tenker kontruktivt på hele tida å bli bedre.

Presentasjonsmappe AVIK 6300

Da er PresentasjonsMappa så klar som jeg pr dd evner å få den, til tross for at jeg hele tiden vil se ting som burde vært sagt og gjort på en annen måte.
Etter-på-klokskap er den beste problemløser'n.

1. obligatoriske oppgave - REFLEKSJONSNOTAT AVIK 6300

Da har timen kommet for å levere det første REFLEKSJONSNOTATET innen emne AVIK 6300 - Nettstøttet læring.

Bloggen min er en form for dokumentasjon på min innsats, læring og feiling.

Tilbakemeldingen på besvarelsen.