Problemstilling med fokus på Autismespekterforstyrrelser

Hvordan etablere et kunnskapsnettverk om Autismespekterforstyrrelser?

Visjonen er å gjøre hverandre trygge og kloke gjennom kunnskap. Ved å dele erfaringer i arbeid med autisme-elever.

Rektor på Råholt ungdomsskole har utfordret meg til å dra i gang arbeidet med å opplyse, informere, dele erfaringer og i fellesskap utvikle hverandre.

(Forrige utkast)

søndag 14. oktober 2007

Hvordan forholder vi oss til mennesker med Autismespekterforstyrrelser

Ut fra lærdommen jeg høstet fra kurs omhandlende temaet har jeg satt sammen en presentasjon som har til hensikt å informer og gi noen ideer til handling.

4 kommentarer:

Thor-Arne Johansen sa...

Jeg får ikke tilgang på presentasjonen som du har lagt link til under teksten din.

Gry sa...

Takk. Jeg hadde jo ikke åpnet for full offentlighet. Det er mange ting å huske på.

Thor-Arne Johansen sa...

Ja, det er mye å huske på. Presentasjonen er fin, tydelig, belysende og forklarende.

Det er mye å huske på også når man arbeider med Autisme. Slik jeg forstår det her og nå så tror jeg kanskje du må gripe fatt i en og en ting/en og en elev, for så å bygge på.

Sliter litt med å få en god klarhet i hva problemstillinga di egentlig er.

Franciska sa...

Dette lærte i allefall meg noe nytt! Er dette noe du kan formidle til de andre elevene også?

Presentasjonsmappe AVIK 6300

Da er PresentasjonsMappa så klar som jeg pr dd evner å få den, til tross for at jeg hele tiden vil se ting som burde vært sagt og gjort på en annen måte.
Etter-på-klokskap er den beste problemløser'n.

1. obligatoriske oppgave - REFLEKSJONSNOTAT AVIK 6300

Da har timen kommet for å levere det første REFLEKSJONSNOTATET innen emne AVIK 6300 - Nettstøttet læring.

Bloggen min er en form for dokumentasjon på min innsats, læring og feiling.

Tilbakemeldingen på besvarelsen.