Problemstilling med fokus på Autismespekterforstyrrelser

Hvordan etablere et kunnskapsnettverk om Autismespekterforstyrrelser?

Visjonen er å gjøre hverandre trygge og kloke gjennom kunnskap. Ved å dele erfaringer i arbeid med autisme-elever.

Rektor på Råholt ungdomsskole har utfordret meg til å dra i gang arbeidet med å opplyse, informere, dele erfaringer og i fellesskap utvikle hverandre.

(Forrige utkast)

mandag 5. november 2007

Opprette forbindelser til en kunnskapsnettverk

Sitter i skrivende stund å vurderer om jeg skal bruke nettet til å finne foreninger og private som skriver på nettet ang autismespekterforstyrrelser. Skrive en mail til dem og fremlegge min ide.

Men før jeg gjør det bør jeg ha et stabilt fora å invitere dem til, ellers virker det hele som et kortvarig blaff. Jeg kan ikke bruke opp interessen deres til å vimse hit og dit.

2 kommentarer:

Franciska sa...

Det er et godt poeng, Gry. Men, er du langt unna noe stabilt da?
Det går jo an å invitere dem over i noe annet etterhvert, eller? Når du har funnet noe stabildt, mener jeg...

Runar Oudmayer sa...

Hva venter du på?

Kan det være at noen andre har noe stabilt?

Hva skal det stabile bestå av?

Ofte er et godt initiativ utgangspunktet for et begynnelse. Enten finner man noe å bruke, ellers så finner man noen man kan bruke noe sammen med?

Får du en slik oppgave til å henge sammen med oppgaven din uten at omfanget blir for stort?

Presentasjonsmappe AVIK 6300

Da er PresentasjonsMappa så klar som jeg pr dd evner å få den, til tross for at jeg hele tiden vil se ting som burde vært sagt og gjort på en annen måte.
Etter-på-klokskap er den beste problemløser'n.

1. obligatoriske oppgave - REFLEKSJONSNOTAT AVIK 6300

Da har timen kommet for å levere det første REFLEKSJONSNOTATET innen emne AVIK 6300 - Nettstøttet læring.

Bloggen min er en form for dokumentasjon på min innsats, læring og feiling.

Tilbakemeldingen på besvarelsen.