Problemstilling med fokus på Autismespekterforstyrrelser

Hvordan etablere et kunnskapsnettverk om Autismespekterforstyrrelser?

Visjonen er å gjøre hverandre trygge og kloke gjennom kunnskap. Ved å dele erfaringer i arbeid med autisme-elever.

Rektor på Råholt ungdomsskole har utfordret meg til å dra i gang arbeidet med å opplyse, informere, dele erfaringer og i fellesskap utvikle hverandre.

(Forrige utkast)

onsdag 5. desember 2007

Tanker om tekstpresentasjon:

I AVIK 6100 jobba vi mye med oppbygging av gode, oversiktlige og funksjonelle dokument. Hvorfor hadde jeg helt glemt dette nå i AVIK 6300?

* Hadde jeg for sterkt fokus på innhold?
* Bedreiv jeg bare papegøye-skole når jeg leverte alt i Itsl tidligere, fordi Trond hadde gitt tilbakemelding på at notat satt i kjede - oppbygd med tabell og innholdsfortegnelse i venstre ramme var oversiktlig.
* Hvorfor så jeg ikke overføringsverdien av den tekniske dokument-oppbyggingen når jeg begynte å bruke GoggleDocs til refleksjonsnotatene mine? Jeg brukte jo kjede-modellen (uten tabell) når jeg kopierte Autismespekterforstyrrelses-presentasjonen fra Itsl.
Det er av feil man lærer mest, sies det.

Sånn sett så ligger jeg godt an.

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja, sannsynligvis sa det er

Presentasjonsmappe AVIK 6300

Da er PresentasjonsMappa så klar som jeg pr dd evner å få den, til tross for at jeg hele tiden vil se ting som burde vært sagt og gjort på en annen måte.
Etter-på-klokskap er den beste problemløser'n.

1. obligatoriske oppgave - REFLEKSJONSNOTAT AVIK 6300

Da har timen kommet for å levere det første REFLEKSJONSNOTATET innen emne AVIK 6300 - Nettstøttet læring.

Bloggen min er en form for dokumentasjon på min innsats, læring og feiling.

Tilbakemeldingen på besvarelsen.